sobota, 29 marca 2014

Wiosennie i kolorowo ....




Nareszcie i do nas przyszła wiosna. Dni już długie, słońce coraz częstszym jest gościem. Uwielbiam tę porę roku, kwitnące drzewa, wszystko budzi się z tego szarego snu.

Ja rosnę w tempie błyskawicznym ale o dziwo rośnie mój zapał do pracy. Maszyna to aż paruje a ja wgramolam się przed biurko z tym moim wielkim brzuchem i szyję. 
Zacznę może od niebieskiej lalki i całego stada niebieskich koników


uszyłam też rudą


Kilka kolejnych szarych króliczków i kolejne koniki




Od dawna marzyły mi się mięciutkie kocyki dla niemowlaczka, tak więc powstało kilka sztuk i zapewne uszyję jeszcze kilka. Do kompletu kolejne koniki z kokardką by można je było przymocować do łóżeczka. 









I już na sam koniec bo dziś to was zasypałam fotkami, przesyłam wam nasze słonko i uśmiechy :)




Przypominam, że do 10 kwietnia trwa u mnie konkurs. Wszystkich serdecznie zapraszam do udziału :)

9 komentarzy:

  1. Wszystkie prace cudne, podziwiam Twój talent.
    A fotki mnie zachwycają. Mogłabym je oglądac i oglądać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I te koniki... awrrrr.... no piękne są po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow...piękności...podziwiam talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowita jesteś , uszyłaś piękności , bajka , ściskam uśmiechnięte dziewczynki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne piekne wszystko a najpieknejsza mala wrozka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona:) twoje prace są piękne i takie kolorowe:)
    słodkie wróżki:) praca w takim towarzystwie musi być bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się najbardziej podobają koniki i młode wróżki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slicznosci poszyłaś :) a ruda superowa )
    Dziewczynki świeynie sie bawią :)

    OdpowiedzUsuń